Positano-Amalfi Coast

Buna dragile mele.  Vai cat timp mi-a trebuit ca sa pot sa fac aceasta postare,jur ca inca imi revin din vacanta. Am primit asa multe mesaje de la voi unde ma intrebati cu ce am fost la Positano si unde ne-am cazat. De obicei nu obisnuiesc sa scriu mult,scriu exact la tema si ceea ce e cel mai esential. Asa am sa fac si de data aceasta 🙂 De ce am ales Costa Amalfitana vara aceasta? A fost o decizie care am luat-o in ultimul moment si care ne-a entuziasmat pe amandoi. Vara aceasta pasaportul meu expirase asa ca nu aveam cum sa ies din Italia si cum la noi lista de calatorii e foarte lunga,ne-a fost foarte usor sa alegem destinatia. 🙂 Italia e minunata,iar noi suntem indragostiti de locurile de aici. Avem o lista “Places in Italy”,sunt regiuni,orase,lacuri….absolut orice ce ne intereseaza sa vizitam in Italia. Amalfi Coast a fost  “our dream place”  si nu am ramas dezamagiti deloc. Positano este una dintre cele mai frumoase locuri vizitate de noi,sigur dupa Santorini 😀 Abia astept sa ne intoarcem in Grecia pe insula noastra preferata. Vibe-ul din Positano e de nedescris,zici ca esti in luna de miere chiar daca iti lipseste micul “diamant” pe degetel ahahaha. Cam asa m-am simtit eu 😀

Am sa va spun de ce am plecat cu masina si nu cu trenul din punctul meu de vedere. In primul rand ne costa mult mai ieftin pentru ca odata ajunsi la Napoli,oricum planuiam sa inchiriem o masina. Puteti foarte simplu sa luati un scooter,insa noi ne cunoastem si stiam ca fiind cu masina ne va fi mult mai comod. Situatia e aceasta,eu cu 3/4 schimburi cu mine,Boss cu stativul si toate chestiile pentru poze,era imposibil pentru noi un scooter. Chiar daca strazile sunt foarte inguste,mici ca abia treci,parcarile sunt pline si putine,va spun sincer,nu va complicati viata ,inchiriati un scooter. Noi oriunde calatorim,inchiriem masina,pentru ca avem motivele noastre,ne cunoastem comoditatile si stim ca doar asa ne putem descurca. In fiecare dimineata cautam parcare si era in jur de orele 8:00/9:00 si niciodata nu am gasit un loc liber,astfel parcam pe marginea drumului,unde o fac majoritatea. Parcarea costa 7 euro ora iar noi luam amenda zilnic pe parcare 22 euro 😀  In ultima zi cand am plecat,am achitat si amenzile 😀 Si chiar ne-a convenit,pentru ca nu a fost o zi unde sa stam doar cateva ore acolo. Ramaneam la plaja toata ziua,iar cena o luam la fel la Positano,de fiecare data ajungeam la miezul noptii,chiar si mai tarziu la hotel. Deci imaginati-va 7 euro ora pentru 12 ore de parcare. Glumeam de fiecare data si parcam pe marginea coastei ahahah 😀 In ultima zi am achitat la sectia de politie toate amenzile si d-na politist a spus ca asa fac cam toti turisti,din pacate nici ei nu dispun de mai multe locuri de parcari si alea care sunt,sunt foarte mici. Asa ca o sa ma repet,daca decideti sa vizitati meleagurile Coastei Amalfitane,inchiriati un scooter. Daca nu doriti sa coduceti,dar vreti sa admirati  in deplin pitorescul peisaj,puteti incerca unul din autobuzele locale,intitulate SITA,ce fac legatura intre Sorrento si Positano.

Ne-am cazat la B&B Villa Italia. Este afacerea unei familii si va spun ca am fost foarte bine primiti. Este o vila superba cu priveliste spre colinele coastei. Toti cei de acolo sunt foarte omenosi,primitori,te simti adoptat in mica lor familie 😀 Dimineata luam micul dejun in gradina si de fiecare data proprietara hotelului ne surprindea cu cate un dulce sau torta facuta de ea. Ne aflam intre Positano si Amalfi,asa ca colindam in lung si-n larg toate stradutele de pe acolo. Va recomand cu mare drag acest hotel.

Cred ca nicaieri nu am mancat asa bine precum am facut-o la Positano. In fiecare seara alegeam un nou restaurant,iar la sfarsit nu ne puteam decide care ne-a placut cel mai mult. Se mananca “Da Dio” acolo. Daca mergeti ,mancati peste si gustati din vinurile locale.

Preturile sunt destul de mari,insa va spun ca la Capri sunt si mai mari  ahaha . Pentru o zi la plaja la Positano achitam 25 euro de persoana,care includea umbrela,sezlong,prosoape si cabina dus.Noi am stat 5 zile,insa am vizitat toata Coasta: Amalfi,Praiano,Conca dei Marini,Salerno,Ravello unde am vizitat Villa Rufolo si Villa Cimbrone.

La  intoarcere ne-am organizat in asa mod ca sa vizitam Pompei si Napoli,un motiv in plus de ce am ales sa mergem cu masina. Pompei m-a impresionat enorm, iar la Napoli am mancat cea mai buna pizza din lume!!!! Daca aveti in gand sa vizitati Costa Amalfitana,profitati sa vedeti si aceste doua orase,sunt la o ora distanta cu masina si sunt sigura ca o sa va dea gata amandoua 🙂

Cam asta a fost fetelor,in caz ca aveti intrebari nu ezitati sa imi scriti. Stiti unde ma gasiti 😀

In imagini am purtat salopeta Shein,care a facut furori la Positano. Se opreau turistii si ma intrebau de unde e sau sa-mi spuna ca le place look-ul meu 🙂 Foarte draguti. Nu uitati ca folosind codul  “myab15 ” aveti 15% reducere pe site-ul Shein.com.

Iar rochita care a placut la multe dintre voi este Georgette,un brand autohton moldovenesc. Boutique-ul  il gasiti la Chisinau (Bd.Stefac cel Mare 83)

Jumpsuit-HERE

Dress-HERE

Va pup cu mare drag si o zi frumoasa va doresc!

KISSES & HUGS,

Mia

Fiordo Di Furore

Ravello- Villa Rufolo

Villa Cimbrone ” Il balcone dell’Infinito”

Comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...